18.4.12

...somnis amb un toc clàssic / ...dreams in a classic style

...us he dit mai que em pirra fer individuals???? Doncs, em xifla fer individuals!!!! Quan estic falta d'inspiració els produeixo de dos en dos. Aquests són els últims.

...did I ever told you that I am crazy for placemats???? I just love them!!! Whenever I have a lack of inspiration I do them in couples. These are the last ones.


...haig de reconèixer que aquests tenen una mica de trampa. Tenia els log cabins fets de fa temps, què temps? Anys! En teoria era per una cobrellit per la nostra habitació però em vaig cansar, ho sento... els feia a mà i tinc un llit gros, molt gros! Total que els he recuperat!

...I do have to tell you that they are triki ones. I did the log cabins a long time ago, actually years ago! They where supposed to be a big quilf for our bed but I quit, I am sorry... I did not have the sewing machine by then and my bed is quite big! I gave them a second try!



...tenen un toc una mica clàssic i per donar-los una mica de color li he posat un voraviu verd amb flors. No n'estava del tot segura però el resultat final m'agrada força!

...they look a little bit classic and to give them some colour I used a green binding with flowers. I was not quite sure at the beginning, but I like them so much now!



...a punt per fer-los servir!
...ready to use them!



...i aquí us ensenyo alguns dels que vaig fer l'any passat.
...and here some of the placemats I did last year.




Bona nit i bons somnis!
Good night and good dreams!

16 comentaris:

  1. T'agrada fer-los i a més els deveu fer servir, oi? M'encanta perquè no n'hi ha cap conjunt igual! Trobo genial que hagis recuperat el log cabin, més val això que tenir-ho encallat...si jo em posés a recuperar coses....ufffff!!!!

    ResponElimina
  2. Susana, qué bonitos te quedaron todos los individuales!!!! menos mal que rescataste del olvido los log cabin porque te quedaron geniales... un besote cielo

    ResponElimina
  3. Xulísimssss !! M'agraden tots !!

    Petonets !!

    ResponElimina
  4. Hola,

    T'han quedat molt be el voraviu verd de flors li ha donant un toc original. Ja veiem que no t'agrada fer individuals..... Tots son molt bonics.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  5. Quina col.lecció d'individuals més xula!
    T'haig de dir, però, que tot i ser els més classics els del Logcabin son els que més m'agraden, sort que els has recuperat!
    Fins aviat!
    Petons
    Cesca

    ResponElimina
  6. Que bonitos, las telas son chulisimas. He de confesar que a mi tambien me cuesta embarcame en trabajos grandes, así que no eres la única.
    Gracias por pasar por mi blog y dejarme un comentario y te felicito por tus trabajos, he dado un vistazo y me gusta mucho lo que he visto.

    Petons

    ResponElimina
  7. Al veure els teus individuals "aprofitats" m'has donat una idea. Tinc uns blogs d'estrella (que també eren per una colxa que no he acabat) i estaría be aprofitar-los. Gràcies per l'idea !!!! Petons.

    ResponElimina
  8. Nena!!! Ets la reina dels individuals!!! La veritat és que són pràctics.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  9. M'encata!! tots m'agraden els trobo molt i molt xulos. Felicitats!!

    ResponElimina
  10. Són tots molt xulos Susana!!! Li donen un estil divertit i original a la taula!!!

    ResponElimina
  11. Tots m'agraden! Ting ganes de fer-ne algun, que a més a més ara mateix em fan molta falta.
    Petons,
    Elena

    ResponElimina
  12. Són molt fins i bonics! Jo és una de les coses que tinc a la llista de temes pendents, fer uns indiviuals. M'has donat bones idees!

    ResponElimina
  13. Han quedado muy bonitos. Gracias de parte de Miguel

    ResponElimina
  14. Hola Susana! Són molt xulos! El logcabin preciós i si està fet a ma anb més mèrit, oi?
    Jo tinc ganes de fer-ne algun, així moderns com els últims que has publicat! Una abraçada!

    ResponElimina
  15. Hola Susana, m'encantan tots els teus individuals,són diferents però tots molt bonics,la combinació de colors es perfecte,sempre hi volgut fer algún individual i no n'he fet. Quan en vagi a fer, ja et demanré consell, si no t'importa. Una abraçada, Sílvia

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...