26.9.12

...somnis d'estiu. / ...summer dreams.

...com esteu????? Espero que molt bé!!!! Jo, molt bé i us he trobat a faltar moltíssim!!!! Contenta de tornar a estar amb contacte amb totes vosaltres!!!! Potser pensareu que m'he fugat a un paradís fiscal, o... que m'ha tocat la loteria, o.... que he fet la volta al món.... Res de tot això, només he estat molt enfeinada des de l'últim post!! Agost el vaig dedicar a la família (sobretot perquè no tenia Internet, ji,ji... quin desastre! ...o no!). La tornada a la feina ha estat plena de viatges, París, Madrid, Istanbul, i no us he pogut dedicar un minut. Bé torno a estar connectada i amb ganes d'ensenyar-vos moltes coses.

...how are you???? I hope you are doing fine!!!! I am very well tks!!! I missed you so much and I am happy to be again with all of you!!!! May be you think I moved to a fiscal paradise, or... that I won the lotto, or... that I did a trip around the world!!! None of this, I just been very busy since my last post!!! August was to be with my family (I did not have Internet, what a disaster!!! or not!!). Return to work was full of business trips, Paris, Madrid and Istanbul and I did not have time for you, I am so sorry!!! Oh well! Everything is set now and I can not wait to show you several things.

...comencem per un cistell que vaig fer durant les vacances per anar a la platja. Bé, el cistell el vaig comprar però jo el vaig tunejar!
...let's start with the basket I did during holidays to go to the beach. Ok, I did not do the basket, I just decorated!!


Primer de tot vaig folrar les nanses amb ganxet.
First of all I cover the handles with crochet.


...després vaig fer uns cercles també de ganxet amb diferents materials.
...then I did some crochet circles with different materials.

 
...semblen planetes oi? Li faltava alguna cosa així que li vaig fer un peix que sempre queda molt mariner.
...looks like planets? I wanted something else and I did a small fish that is always very Mediterranean...
 
 
L'he fet servir moltíssim i el trobo deliciós!!!
I used it a lot and I love it!!!!

 
 
 

 Espero que us agradi. Demà més coses, no us vull empatxar ;-)
I hope you like it. Tomorrow more, I do not want you to get an indigestion ;-)
 
Bona nit i bons somnis.
Good night and good dreams.



12 comentaris:

  1. Jo també t'he trobat molt a faltar,molt!!!!! Benvinguda Susana ;) i del cabàs et diré que m'encanta com l'has tunejat, UNA PASSADA TOT!!! El ganxet, el peix...espero impacient el post de demà! Petonets!

    ResponElimina
  2. Jo pensava...amb el blog tan bonic que té i les coses tan maques que fà... i s'ens ha fugat ;)

    Molt bonic el cistell !!! Llàstima que ja tenim la tardor aqui...

    Benvinguda a la normalitat :)

    ResponElimina
  3. Maquíssim el cistell! ha quedat preciós!
    Petons,
    Elena

    ResponElimina
  4. Hola Susana!! Jo també t'he trobat a faltar! Ara feia temps que no sabiem de tu. Però has tornat ensenyat cosestes maques, com sempre!! Molt xulo el cabàs!!
    Amb ganes de veure més!
    Fins aviat

    ResponElimina
  5. Està clar que et trobavem a faltar, eh???

    Per sort tot torna mica a mica a la normalitat!

    El cistell t'ha quedat molt xulo, jo en tinc un des de fa uns 15 ó 20 anys... fins i tot potser uns anys més, i m'he estat pensant tot l'estiu si tunejar-lo ó no... i al final no m'he decicidit... et prenc l'idea a veure si l'estiu vinent ho faig.

    Una abraçada!
    Cesca

    ResponElimina
  6. Bon dia,nosaltres et vam descobrir aquest estiu i ens va encantar tot el q feies.
    La nostra especialitat son els cabasos,pasa a vorens.
    Bsts

    ResponElimina
  7. Susana qué bueno que estás por aquí de nuevo!!! te quedó precioso el cesto tuneado y genial para ir a la playa...aunque me parece que el fresquito ya está llegando....un besote bonita

    ResponElimina
  8. Hola, ben retrobada.
    Aquest cistell t'ha quedat molt i molt xulo.
    Petons !!!!

    ResponElimina
  9. Benvinguda Susana !!!

    El cistell es moníiisim !!

    Petonetss !!

    ResponElimina
  10. ¡Hola Susana!
    Felicidades por ese precioso bolso-cesta que luce estupendamente gracias al pez y a los originales circulos que has colocado tan estrategicamente ¡es verdad que parecen planetas jajaja!
    Besotes y feliz Otoño!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...