30.1.13

...bufanda de somni IV / ...dreamed scarf IV

Ja sabeu per algun comentari les ganes que tenia d'aprendre a fer mitja. Doncs bé, per Nadal em van regalar un val de Oyambre i em va faltar temps per començar...
I already told you my wish to learn knitting. Voilà, for Christmas I received a coupon from Oyambre and I run to the shop to start my first knitting scarf...




M'hi he passat força hores, però finalment us puc ensenyar el resultat:
I have spent lots of time but I am really happy with the result:


Us haig de dir que m'ho he passat d'allò més bé. Avís! Hi ha fotos per avorrir...
I have to tell you that I had so much fun doing it. Warning! There are pictures to bore...






 

M'ha sortit alguna cosa estranya que no m'explico, però en conjunt "dona el pego" (per ser la primera...) què voleu!
There are a few weird things that I cannot explain, but in total I am happy with it (what do you want? is the first one...) 
 
 


Si us agrada, s'accepten encàrrecs així practico :-)... no puc omplir la casa de bufandes...
If you like it orders are accepted, gives me practice :-)... I cannot fill the house with scarves...
 
Bona nit i bons somnis...
Good night and good dreams... 





15 comentaris:

  1. quina monada de bufanda!!! t'haig de dir que no sé molt de mitja però si ma mare i àvia... i aquest punt em torna boja... tinc una manta del meu fill de quan va néixer i amb bufanda ha quedat genial!!!!

    ResponElimina
  2. preciosa, y que gustosa se ve, calentita, suave, esponjosa, te felicito!

    ResponElimina
  3. És molt bonica guapa!
    Aix l'Oyambre, quines llanes més biniques i quines teles!!!
    Un petonet

    ResponElimina
  4. T'ha quedat tan i tan bé!
    Els defectes no s'han d'ensenyar, aquest només és veus tú! Ja m'agradaria de fer la meva primera bufanda de mitja i que em quedés com la teva!
    Prova superada amb nota molt alta! ^_^
    Ptnts.

    ResponElimina
  5. Hola,

    T'has fet una super bufanda y per comença esta perfecte.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
  6. Susana, te quedó genial la bufanda y se ve que es muy calientita, para estos fríos va estupendamente bien. Un besote cielo

    ResponElimina
  7. Escolta súper bé!!!!! aquesta bufanda està perfecte! jo també acabo de començar el meu primer projecte en punt de mitja i t'asseguro que no va ser tant digne com el teu. Ho pots veure a llannacuna.blogspot.com.
    Segueix així que el punt de mitja obre mooooltes possibilitats per fer coses i sempre està bé aprendre coses noves, no?
    Anna

    ResponElimina
  8. T'ha quedat una bufanda mes que acceptable per ser la primera i si no ensenyes el petit embolic, no ho haguéssim notat.
    Moltes felicitats !!!!

    ResponElimina
  9. Qué bonica deu ser gustosa i calenteta felicitats!

    ResponElimina
  10. Nenaaa, per ser la primera jo flipo...les agulles i jo som incompatibles. La veig molt gustoseta i agradable...oi? Un petonet guapa!

    ResponElimina
  11. Encàrrec no te'n faré ja que a mi m'agrada molt fer mitja, però per ser el primer que fas t'ha quedar molt i molt bé!! Felicitats i pensa que la mitja també enganxa, jejeje...!

    ResponElimina
  12. Dona, no assenyalis els defectes, que t'ha quedat molt bé!

    ResponElimina
  13. La gent que sabeu fer mitja em feu enveja. No vull aprendren perquè al final sabré fer una mica de tot i no massa de res. M'explico, oi? Prefereixo seguint disfrutant de les teves creacions i seguir sentint una mica d'enveja (sana).
    M

    ResponElimina
  14. You should be please with the end result , your scarf is beautiful!!

    ResponElimina
  15. Pues te has estrenado estupendamente, te ha quedado genial.
    Besinos

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...